Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Personalizacja treści i nowa wyszukiwarka - nowe szaty Inforu

16-11-2009, 15:52

Personalizacja treści, nowe layouty do wyboru, a przede wszystkim - jak zapewniają twórcy - unikalna wyszukiwarka przeszukująca gigabajty informacji z pogranicza gospodarki, prawa i finansów w jednym miejscu - to cechy charakterystyczne nowej odsłony serwisu Infor.pl

robot sprzątający

reklama


Serwis Infor.pl to zaawansowane kompendium wiedzy dla profesjonalistów w obszarze biznesu, prawa i podatków. Oprócz fachowej wiedzy użytkownicy mają do dyspozycji 20 różnego rodzaju kalkulatorów, bazę terminów oraz zmian w prawie, dostęp do aktualizowanej bazy wskaźników i stawek, a także możliwość wyboru jednego z kilkunastu bezpłatnych newsletterów tematycznych.

Nad nową formułą serwisu od kilku miesięcy pracował specjalny zespół pod kierownictwem Jana Jaworowskiego, pełnomocnika zarządu ds. internetu w INFOR PL. Prace nad projektem poprzedziły wielokrotne badania wśród użytkowników, którzy wskazywali na najbardziej pożądane funkcjonalności i treści - informują przedstawiciele serwisu.

- Niekwestionowaną zaletą portalu jest szybkość uzyskiwania precyzyjnej informacji - mówi Jan Jaworowski. - Przeprojektowana funkcjonalnie oraz graficznie strona główna serwisu Infor.pl otwiera zupełnie nowe możliwości przed użytkownikami. Głównym celem, jakim kierował się zespół projektowy, było umożliwienie dostępu do najbardziej spersonalizowanej oraz pogłębionej informacji z obszaru prawa, gospodarki i biznesu. Udało się wprowadzić nowe technologiczne rozwiązania, choć to dopiero początek zmian w tym obszarze.

:[IMG-aecf2]: Ważną innowacją dla użytkownika jest nowa wyszukiwarka uruchomiona przy udziale NetSprint. Wyszukiwarka przeszukuje i indeksuje 32 serwisy bezpłatne i płatne całego holdingu. Do tej pory użytkownik musiał szukać treści w każdym z serwisów oddzielnie. Nowe rozwiązanie znacznie skraca czas uzyskania precyzyjnych wyników.

Innowacje widać także w obszarze personalizacji strony. Zakładka „Dostosuj stronę” pozwala na wybór modułów serwisów i ustalenie kolejności ich wyświetlania się. Oprócz tego każdy użytkownik ma możliwość wyboru jednej z kilku wersji kolorystycznych strony.

>> Czytaj także: Portale internetowe - lepsza specjalizacja

Uruchomienie nowej odsłony serwisu Infor.pl jest kolejnym krokiem realizacji strategii grupy kapitałowej INFOR PL. W najbliższym okresie INFOR PL uruchomi nową wersję serwisu mobilnego – m.infor.pl, nad którym trwają ostatnie prace testowe. Działania autopromocyjne zostały zaplanowane we własnych mediach internetowych i papierowych holdingu.

Wszystkie spółki holdingu INFOR PL prowadzą działania w obszarze internetu. W sierpniu br. INFOR Biznes przejął od Axel Springer Polska serwis dziennik.pl. We wrześniu spółka Infornext.pl uruchomiła serwis biznes.wieszjak.pl, rozbudowując w ten sposób grupę produktów wieszjak.pl charakteryzującą się dużą dynamiką rozwoju. Na przestrzeni 1,5 roku redakcja wieszjak.pl uruchomiła 130 serwisów poradniczo-narzędziowych. INFOR PL pracuje nad wieloma projektami rozwojowymi oraz akwizycjami, chcąc uzyskać status lidera w kategorii „Biznes, Finanse, Prawo” i odgrywać znaczącą rolę wśród największych witryn w Polsce.

>> Czytaj także: UOKiK: Zgoda na połączenie Gazety Prawnej i Dziennika


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie:



    Ostatnie artykuły:


    fot. DALL-E



    fot. DALL-E



    fot. Freepik



    fot. DALL-E



    fot. DALL-E


    Tematy pokrewne:  

    tag nowe stronytag Jan Jaworowskitag Infor.pl