PayPal rozwija współpracę z sieciami detalicznymi

25-05-2012, 14:27

Firma PayPal obsługująca płatności elektroniczne pozyskała aż 15 nowych partnerów, wśród których znaleźć można największych amerykańskich sprzedawców detalicznych, jak J C Penney czy Barnes & Noble.

PayPal dynamicznie rozwija swoją usługę płatności z wykorzystaniem telefonu wśród rosnącej konkurencji na tym rynku. Rozwiązanie ma być pod koniec roku dostępne w tysiącach amerykańskich sklepów detalicznych (zob. Reuters, PayPal strikes deals with 15 retailers).

Czytaj także: PayPal wchodzi w płatności mobilne

Już teraz Home Depot akceptuje płatności z wykorzystaniem PayPala w około 2 tysiącach placówek, a sprzedawcy chwalą sobie nową technologię z wielu względów. Poza unikaniem kosztów związanych z obsługą płatności kartą kredytową, sklepy mogą również śledzić zainteresowania użytkowników, a także historię ich zakupów.

- Jeszcze w tym roku będziemy współpracowali z 20 dużymi sieciami. To jednak dopiero początek, będą też inni - powiedział Don Kingsborough kierujący w firmie PayPal przedsięwzięciami związanymi z tworzeniem cyfrowego portfela.

PayPal, którego szefowie zapewniają, że za kilka lat portfele nie będą potrzebne, jeszcze w tym roku może obsłużyć mobilne transakcje o łącznej wartości ponad 7 miliardów dolarów. W 2016 roku będziesz mógł zostawić portfel w domu i wykorzystywać swojego smartfona jako portfel XXI wieku - powiedział Carl Scheible szefujący brytyjskiemu oddziałowi PayPala.

Czytaj także: eBay PayPalem stoi


Źródło: PayPal, Reuters
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy