Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PayPal: NFC czeka długa droga

03-10-2011, 08:21

Zanim będziemy mogli całkowicie porzucić portfele na rzecz telefonów, może minąć wiele lat.

robot sprzątający

reklama


W rozmowie z serwisem TechCrunch, Anuj Nayar z PayPala sceptycznie wyrażał się na temat zaprezentowanego niedawno Google Wallet. Zdaniem korporacji umożliwiającej wygodne płatności elektroniczne problemem mogą być tutaj nowe technologie.

Czytaj także: Świetne wyniki usługi PayPal

Nayar stwierdził, że zanim NFC przyjmie się na szerszą skalę, muszą minąć jeszcze co najmniej trzy lata. Zdaniem przedstawiciela PayPala dużym problemem dla Google Wallet może być również brak istotnego zainteresowania ze strony niewielkich sprzedawców. 

Jak łatwo się domyślić, Nayar nie szczędził natomiast ciepłych słów, opisując swoją własną usługę. My nie prosimy nikogo o to, by robił coś innego niż do tej pory - powiedział. - Po prostu nie ma zbyt dużo smartfonów z obsługą NFC i nie widzimy tej technologii, jako coś, co odniesie sukces bardzo szybko.

Niedawno również dyrektor ds. operacyjnych startupu Square, konkurencyjnego dla PayPala, stwierdził, że "NFC jest bezwartościowe". Nigdy nie spotkałem ani jednego sprzedawcy w Stanach Zjednoczonych, który powiedziałby, że chce obsługiwać to NFC - zauważył założyciel Square'a. 

Przy okazji przedstawiciel PayPala zapewnił, że firma oczywiście przygląda się nowym technologiom, a już niedługo użytkownicy będą mogli skorzystać m.in. z fizycznych punktów płatności, przejrzeć listę produktów odwiedzanego sklepu, a nawet otrzymają materiały reklamowe, które dostarczane będą w oparciu o lokalizację użytkownika.

Czytaj także: Anonymous nawołuje do bojkotowania PayPal


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch