Dyrektor ds. operacyjnych startupu Square umożliwiającego dokonywanie wygodnych płatności, nie podziela entuzjazmu towarzyszącego rozwiązaniom NFC.
reklama
Keith Rabois ze Square'a w rozmowie z GigaOM powiedział, że producenci przeceniają rolę technologii zbliżeniowych. Jego zdaniem NFC (Near Field Communications) nie oferuje nic ciekawego ani klientom, ani także sprzedawcom.
- Nigdy nie spotkałem ani jednego sprzedawcy w Stanach Zjednoczonych, który stwierdziłby, że chce obsługiwać to NFC - powiedział Rabois. Jak dodatkowo stwierdził, nawet udostępniony niedawno Google Wallet ma raczej pomagać wyszukiwarkowemu gigantowi w śledzeniu zachowań użytkowników, a nie niewielkim sprzedawcom.
Jak łatwo się domyślić, jako znacznie lepsze rozwiązanie Rabois wskazał swój produkt. Jak przyznał, trudno jest jego niewielkiej firmie konkurować z prawdziwymi gigantami, jednak zapewnił, że oferuje usługi tańsze i łatwiejsze w implementacji. Jako przykład wskazał sprzętowe rozszerzenie Square dla iPhone'a, umożliwiające w połączeniu z mobilną aplikacją bezpieczne dokonywanie płatności.
Jak informowaliśmy niedawno, Square choć rozwija się szybko, wciąż ma bardzo daleko do liderów rynku. Podczas gdy PayPal obsługuje transakcje na ponad 315 milionów dolarów każdego dnia, w przypadku Square'a są to zaledwie 4 miliony.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|