Panasonic Polska wprowadza e-GWARANCJĘ
Firma Panasonic Polska poinformowała o wprowadzeniu nowego systemu gwarancyjnego, którego celem jest uproszczenie formalności związanych z realizacją procedur reklamacyjnych.
Dotychczas klienci reklamujący produkty firmy zobowiązani byli w autoryzowanych serwisach przedstawiać zarówno dowód zakupu jak i ważną, potwierdzoną przez punkt sprzedaży Kartę Gwarancyjną.
Dzięki wprowadzonej właśnie e-GWARANCJI Panasonic przy składaniu reklamacji wystarczy już tylko jedynie dowód zakupu - zapewniają przedstawiciele firmy.
- Nowy system zaoszczędzi zarówno czas sprzedawców jak i konsumentów. Nie trzeba będzie również więcej pamiętać o właściwym zabezpieczeniu i przechowywaniu Kart Gwarancyjnych - mówi Radek Jaworski, PR Manager w Panasonic Polska.
Konsekwencją wprowadzenia e-GWARANCJI jest decyzja o zaprzestaniu dodawania polskojęzycznych wersji Kart Gwarancyjnych do produktów dystrybuowanych przez Panasonic Polska. Informacji o aktualnych warunkach gwarancyjnych dla poszczególnych modeli można zasięgnąć na stronie firmy w specjalnym serwisie poświęconym e-GWARANCJI.