Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Panasonic Polska wprowadza e-GWARANCJĘ

20-09-2006, 18:01

Firma Panasonic Polska poinformowała o wprowadzeniu nowego systemu gwarancyjnego, którego celem jest uproszczenie formalności związanych z realizacją procedur reklamacyjnych.

Dotychczas klienci reklamujący produkty firmy zobowiązani byli w autoryzowanych serwisach przedstawiać zarówno dowód zakupu jak i ważną, potwierdzoną przez punkt sprzedaży Kartę Gwarancyjną.

Dzięki wprowadzonej właśnie e-GWARANCJI Panasonic przy składaniu reklamacji wystarczy już tylko jedynie dowód zakupu - zapewniają przedstawiciele firmy.

- Nowy system zaoszczędzi zarówno czas sprzedawców jak i konsumentów. Nie trzeba będzie również więcej pamiętać o właściwym zabezpieczeniu i przechowywaniu Kart Gwarancyjnych - mówi Radek Jaworski, PR Manager w Panasonic Polska.

Konsekwencją wprowadzenia e-GWARANCJI jest decyzja o zaprzestaniu dodawania polskojęzycznych wersji Kart Gwarancyjnych do produktów dystrybuowanych przez Panasonic Polska. Informacji o aktualnych warunkach gwarancyjnych dla poszczególnych modeli można zasięgnąć na stronie firmy w specjalnym serwisie poświęconym e-GWARANCJI.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Panasonic Polska