Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

Dzisiaj, 12:55

Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne technologie. Inicjatywa pod hasłem „Connecting Cultures, Inspiring Futures” ma umożliwić młodzieży poznawanie różnych kultur, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom marki w dziedzinie obrazowania.

Oficjalne ogłoszenie współpracy nastąpi po zakończeniu odpowiednich procedur UNESCO. Ponadto OPPO inicjuje globalną kampanię #CaptureMyCulture, zachęcając użytkowników do dzielenie się zdjęciami, które pokazują ich lokalne tradycje. Zwycięzcy zostaną zaproszeni do Paryża na wydarzenie OPPO Paris Photo Fair.

OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

OPPO wpiera edukację kulturalną młodzieży

W ramach współpracy z UNESCO, OPPO przekaże 1000 tabletów, aby wesprzeć rozwój lokalnej edukacji młodzieży w Afryce i Azji. Urządzenia te zostaną wyposażone w kursy programowania opracowane w ramach inicjatywy „Youth Coding Initiative” uruchomionej wspólnie przez UNESCO i CODEMAO – markę zajmującą się edukacją dzieci w zakresie programowania. Wspólna inicjatywa OPPO i UNESCO ma na celu promowanie bezpiecznego i inkluzywnego korzystania z technologii oraz sprawiedliwej edukacji w Afryce i Azji. Ponadto ma pomóc w ochronie lokalnego dziedzictwa kulturowego poprzez nauczanie cyfrowe.

Bardzo doceniamy zaangażowanie OPPO w rozwój innowacji i edukacji młodzieży. Uczniowie i nauczyciele z Afryki i Azji z pewnością skorzystają na nowym partnerstwie - Firmin E. Matoko, Assistant Director-General for Priority Africa and External Relations, UNESCO

Oficjalne ogłoszenie współpracy nastąpi po zakończeniu odpowiednich procedur UNESCO. Inicjatywa OPPO zyskała także wsparcie ze strony Krajowej Komisji Chin ds. UNESCO.

Kampania #CaptureMyCulture

Dodatkowo, z okazji swojego 20-lecia, OPPO rusza z globalną kampanią pod hasłem #CaptureMyCulture, zachęcając użytkowników do zaangażowania się w ochronę kultury poprzez dzielenie się zdjęciami, które celebrują ich lokalne tradycje. Zgłoszenia można przesyłać do 25 września br. Zwycięzcy zostaną zaproszeni do Paryża na wydarzenie OPPO Paris Photo Fair.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





RSS