Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

OORT rozpoczyna współpracę z grupą Orange

18-12-2015, 14:39

OORT, polski startup, który zmienia urządzenia w inteligentne, rozpoczął współpracę z grupą Orange, która będzie dystrybuować innowacyjne rozwiązania w salonach na terenie całej Polski.

Partnerstwo jest owocem programu akceleracyjnego Orange FAB, w którym OORT zwyciężył, prezentując gamę inteligentnych produktów z kategorii SmartHome.

– Rozpoczęcie komercyjnej współpracy jest dowodem na to, że nasz unikalny koncept w ramach, którego użytkownik zarządza różnymi urządzeniami w domu za pośrednictwem swojego smartfona ma szansę sprawdzić się w dużej skali – mówi Radek Tadajewski, CEO OORT. Warto podkreślić przy tym wielką wartość Orange Fab, ponieważ programy, w efekcie których dochodzi do realnej współpracy pomiędzy korporacją a startupem są wciąż rzadkością na świecie.

Pierwszym wspólnym krokiem jest startująca dziś ogólnopolska akcja, w ramach której animatorzy zapoznają klientów z inteligentnymi produktami znajdującymi się obecnie w portfolio Orange. Trzydniowe wydarzenie odbywa się w 21 lokalizacjach, w których odwiedzający mogą zobaczyć m.in. OORT SmartLed – inteligentną żarówkę, która zmieni nasze podejście do światła w domu.

– OORT SmartLED pozwala nam zarządzać światłem przez smartfona. Jest to jedna z najjaśniejszych żarówek na rynku o dwukrotnie dłuższej żywotności niż standardowy LED. W zależności od użytkowania może działać nawet 30 lat – tłumaczy Radek Tadajewski. Jest to pierwszy krok do kolorowych snów dziecka przy zasypianiu, ponieważ możemy łatwo włączyć 1 z 16 milionów kolorów, niezbędnik imprezowy, bo wystarczy uruchomić tryb disco, by w domu zapanowała karnawałowa atmosfera, a jednocześnie strażnik domu, który imituje naszą obecność podczas wyjazdów. Zastosowania kończą się tam, gdzie wyobraźnia użytkowników.

Polska jest pierwszym krajem, w którym rozpoczęta została współpraca pomiędzy firmami, jednak może ona nabrać wymiaru globalnego. Obecnie prowadzone są zaawansowane rozmowy m.in. we Francji, co może poskutkować szybką ekspansją zarówno w sensie dystrybucyjnym, jak i asortymentowym.

 

Polska akcja odbędzie się w następujących lokalizacjach:

18-20.12.2015:

Kraków - Bonarka
Ul.  Kamińskiego

Łódź
Ul. Drewnowska 58

Toruń
Ul. Broniewskiego 90

Bielany Wrocławskie
ul. Czekoladowa

Kraków
ul. Medweckiego 2

Kraków
ul. Pawia (G. Krk.)

Warszawa
ul Złota 41c

Poznań
ul. Bukowska 156 lok. 20

Ostróda
ul. Jana Pawła II 9 lok. IV

Gdańsk
ul. Kołobrzeska 41 c


21-23.12.2015:

Warszawa
Ul. Pańska 57/61

Szczecin
Al. Wyzwolenia 12-14

Łódź
Al. M. Piłsudskiego 3

Poznań
Ul. Roosevelta 18

Gdańsk
ul. Karmelicka 1

Katowice
ul. 3 Maja 5

Wrocław
ul K. Wielksiego 19/23

Szczytno
Ul. Odrodzenia 12/1

Mińsk Mazowiecki
Warszawska 111


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *