Aktualnie na stronach porównywarki prezentowanych jest ponad sto tysięcy ofert sklepu Amazon. W ciągu najbliższych miesięcy ta ilość ma się zwiększyć do ponad pół miliona.
- Skupiliśmy się na pozyskaniu artykułów trudno dostępnych w Polsce, przede wszystkim nowości oraz wiodących światowych marek, jak Miss Sixty, Quiksilver czy Burberry - komentuje Piotr Broniarczyk, prezes Okazje.info. - Wierzymy, że prezentacja Amazon.co.uk w polskich serwisach pozwoli przełamać opory przed kupowaniem za granicą. W niedalekiej przyszłości planujemy też prezentację innych popularnych sklepów, np. Asos.
Oprócz dostępności unikalnych produktów, dodatkową wartość dla użytkowników mają stanowić atrakcyjne ceny, które oferuje Amazon. Według porównywarki różnice w cenach markowych zegarków sięgają 20%, popularnych gier - nawet 50%. Żeby ułatwić internautom korzystanie z oferty Amazonu, ceny produktów są przeliczane z funtów na złotówki zgodnie z obowiązującym kursem. Serwis informuje też użytkowników o darmowej wysyłce do Polski przy zamówieniu powyżej 25 funtów.
Jeśli potwierdzą się plotki o wdrożeniu polskiej wersji sklepu Amazona, użytkownicy będą więc mieli dostęp do szerszej oferty produktowej, między innymi do wydawnictw anglojęzycznych.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.