Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tworzone z myślą o kobietach portale pod marką auFeminin notują w Europie co miesiąc ponad 20 mln unikalnych użytkowniczek generujących około 300 mln odsłon. W grudniu przy współpracy z Axel Springer Polska został uruchomiony serwis oFeminin.pl skierowany do "nowoczesnych i dynamicznych kobiet, świadomych konsumentek".

robot sprzątający

reklama


Twórcy serwisu zapewniają, że użytkowniczki znajdą na jego stronach treści niedostępne w konkurencyjnych portalach - dzięki współpracy z uznaną międzynarodową marką oFeminin.pl ma bowiem dostęp do "ekskluzywnego i drogiego w pozyskaniu kontentu", w tym do relacji i zdjęć z najważniejszych pokazów mody w Europie.

>> Czytaj także: Gemius: Internet jest kobietą

Zamieszczane w serwisie artykuły mają trafiać w gusta nowoczesnych Polek. Układ tematów na stronach dopasowany jest do percepcji użytkowniczek i podąża za ich tokiem myślenia, proponując kolejne interesujące wątki - informuje w komunikacie prasowym Axel Springer Polska. Pobieżny rzut oka na zawartość oFeminin.pl pozwala stwierdzić, że nie różni się ona zbytnio od tego, co oferują inne portale dla kobiet.

Zrzut ekranu strony głównej
fot. oFeminin.pl - Zrzut ekranu strony głównej
U góry strony widzimy więc następujące działy: Moda, Uroda, Ciąża i dziecko, Fitness i zdrowie, Miłość, Kuchnia, Testy i quizy, Horoskop dzienny. To dość stereotypowy układ tematów. Twórcy serwisu wyszli najwyraźniej z założenia, że nowoczesne Polki nie interesują się sportem ani polityką, ani nawet sztuką, o technologiach informatycznych nie wspominając. 

Spośród dostępnych na stronie narzędzi interaktywnych warto wspomnieć o wirtualnym styliście z bazą fryzur, makijaży i dodatków, które użytkowniczka może dopasować do swoich rysów twarzy.

Odwiedzające serwis internautki mogą też dyskutować na forach, tworzyć sieci kontaktów, wysyłać sobie prywatne wiadomości, zakładać własne albumy zdjęciowe i blogi.

>> Czytaj także: Kobiety i mężczyźni w internecie - co nas różni

Potencjalnym reklamodawcom oFeminin.pl oferuje "niestandardowe formaty i reklamy zintegrowane z serwisem, które dopasowują wygląd całego portalu do wizualizacji zamówionych przez partnera". Kobiety kochają piękne reklamy - twierdzi Anna Rucińska, szef sprzedaży oFeminin.pl, zapewniając, że reklamowane produkty będą prezentowane "w wysmakowanej formie estetycznej, w sposób nienachalny".


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E