Nowy charakter witryny Heyah
W tysięcznym dniu obecności marki Heyah na rynku zaprezentowano w pełni zmodernizowaną witrynę, o całkowicie nowym charakterze. Obecna wersja strony ma stanowić odpowiedź na oczekiwania młodych ludzi, stanowiących najliczniejszą grupę użytkowników sieci telefonii komórkowej Heyah.
Charakterystyczna strona główna, której wizerunek został oparty na powszechnie znanym motywie wielkiej Łapy Heyah, zawiera łatwy dostęp (poprzez kliknięcie w wybranego palucha) do najważniejszych informacji, jak np. cennik, promocje, pomoc, krótkie opisy usług oraz konfiguracja telefonu. Takie rozwiązanie, jak wskazują badania, przyciąga uwagę użytkowników lepiej od tradycyjnego układu informacji - zapewniają przedstawiciele agencji Engine, która jest odpowiedzialna za stworzenie strony.
W ramach witryny znajdziemy również nowe elementy, na przykład Samouczek, w którym znajdziemy podstawy użytkowania telefonu w sieci Heyah oraz pomoc nowym użytkownikom w konfiguracji i aktywacji usług operatora.
Hybrydowa konstrukcja serwisu wykorzystuje technologie Flasha i Ajaxa. Całość wygląda całkiem atrakcyjnie, zapewne szczególnie dla osób młodych, które nie stronią od tzw. "bajerów", jednakże animacje na stronie nie działają w przeglądarce Opera (9.02).
W najbliższym czasie jako samodzielna strona WWW pojawi się także Klub Heyah, przeznaczony dla zarejestrowanych użytkowników. Będą oni mogli między innymi korzystać z bramki SMS/MMS, prowadzić fotoblogi i udostępniać swoje zdjęcia w ramach fotoalbumów - zapowiadają przedstawiciele agencji.