Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowości w skrzynce odbiorczej Gmaila

08-07-2011, 10:06

Wyszukiwarkowy gigant wprowadził kolejne usprawnienia do poczty Gmail, z której korzysta kilkaset tysięcy internautów.

robot sprzątający

reklama


Google niedawno zaprezentowało nowy motyw graficzny dla popularnych narzędzi, w tym Gmaila oraz Kalendarza. Teraz przyszła kolej na usprawnienia związane z obsługą skrzynki odbiorczej.

>>Czytaj także: Gmail wkrótce z nowym wyglądem - można go przetestować już teraz

Sonda
Korzystasz z Priorytetów w Gmailu?
  • Tak
  • Nie
  • Nie korzystam z Gmaila
wyniki  komentarze

Już wkrótce w Gmailu pojawi się nowe menu z kartami, które pozwolą dopasować kolejność wiadomości wyświetlanych w skrzynce. Segregowanie poczty na podstawie czasu jej otrzymania nie zawsze jest wygodne, a zamiast tego Google zaproponowało niedawno funkcję "Priorytety".

Na poziomym pasku już wkrótce będziemy mogli skorzystać z kilku dodatkowych ustawień. Domyślnie zastosowany będzie układ "Klasyczny", który w pierwszej kolejności wyświetla najnowsze wiadomości. Układ "Najpierw ważne" sprawi, że na górze pojawią się e-maile z tzw. "Priority Inbox".

"Ważne nieprzeczytane", jak łatwo się domyślić, będzie najkorzystniejszy dla osób, które dostają wiele wiadomości i chcą się skupić na tych najnowszych. Pozostałe dwa tryby wyświetlania to rozpoczynanie od tych oznaczonych gwiazdką, oraz Priorytetów.

Nowe menu w Gmailu
fot. - Nowe menu w Gmailu
Warto zauważyć, że po dokonaniu wyboru jednego z układów po około tygodniu dodatkowe menu ma zniknąć, aby nie zajmować niepotrzebnie miejsca. Wciąż oczywiście będzie można jednak zmienić konfigurację w ustawieniach Gmaila.

>>Czytaj także: Pół miliona urządzeń z Androidem aktywowanych każdego dnia


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Gmail Blog