Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nokia nie wejdzie w tym roku do USA z usługą "Comes with Music" - sprzedaży telefonów komórkowych z abonamentem na utwory muzyczne. Powodów opóźnienia ani nowej daty nie podano.

robot sprzątający

reklama


Niekwestionowanym liderem na rynku muzyki cyfrowej jest amerykański iTunes, należący do firmy Apple. Jej działania czasami jednak nie są zrozumiałe - dlaczego firma wciąż nie weszła do Polski? Wykorzystała to Nokia, która w czerwcu br. uruchomiła w Polsce serwis Nokia Music Store.

Mimo że oferta jest bardzo bogata - zawiera 4,5 milionów utworów - trudno jednak spodziewać się, by fińska firma odniosła sukces. Powodem są ceny - pojedynczy utwór kosztuje bowiem 3,49 zł, znacznie więcej niż np. w konkurencyjnej Muzodajni, gdzie za jedną piosenkę zapłacimy od 8 groszy.

Inną ofertą Nokii jest "Comes with Music" - telefony komórkowe sprzedawane są z abonamentem na utwory. Utwory można pobrać zarówno na komórkę, jak i na komputer (jednak tylko na jeden) i zachować po upływie umowy z danym operatorem. Usługa wystartowała w październiku ubiegłego roku w Wielkiej Brytanii. Od tamtego czasu pojawiła się jeszcze w ośmiu kolejnych krajach. Nie cieszy się jednak dużą popularnością - pisze Tarmo Virki z agencji Reuters w artykule Nokia to delay U.S. music service launch.

Usługa, zgodnie z zapowiedziami producenta komórek, miała w tym roku pojawić się jeszcze w Stanach Zjednoczonych - największym rynku dla muzyki cyfrowej. Źródła w samej Nokii potwierdziły jednak, że tak się nie stanie. Nie została ustalona sztywna data wprowadzenia "Comes with Music" w USA. Fińska firma zamierza podobno skupić się na dostarczeniu użytkownikom jak najlepszych przeżyć, zamiast spieszyć się z kolejną premierą.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters