Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

NK: Każdego dnia gra prawie 2 mln osób

13-07-2010, 10:05

W dziesięć dni po uruchomieniu gier na NK zostały one zainstalowane blisko 3,5 mln razy. Największym uznaniem użytkowników serwisu cieszy się gra Icy Tower, z której korzysta już blisko milion osób.

konto firmowe

reklama


Pod koniec czerwca, z wybraną grupą użytkowników nk.pl, rozpoczęły się testy gier, o czym pisaliśmy w Dzienniku Internautów. NK zakładało wtedy, że z gier powinno korzystać około 1-2 mln internautów.

>> Czytaj też: Trwają testy gier online na Naszej Klasie

Sonda
Czy będziesz korzystał z gier na NK?
  • tak
  • nie
  • trudno powiedzieć
  • nie korzystam z NK
wyniki  komentarze

W dziesięć dni od premiery gier online w 9 różnych tytułów gra każdego dnia prawie 2 mln osób. Najpopularniejszą propozycją jest obecnie zręcznościowa gra Icy Tower, w której użytkownicy muszą dosłownie przeskoczyć swoich znajomych. Dużym zainteresowaniem cieszą się także pozostałe tytuły: Miejskie Gangi – 454 638 grających, Happy Harvest – 440 965, Moja Szkoła – 380 934, Szpital – 272 693, Crazy Charlie – 269 466, Funtris – 242 185, Pet Party – 217 193, Turtle Squad – 203 409.

- Wyniki tych aplikacji po tak krótkiej obecności w portalu są dla nas niezwykle zadowalające. Regularnie korzysta z gier około 2 milionów osób, ale zdarzają się też dni, w których 3 miliony użytkowników decyduje się w ten rozrywkowy sposób spędzić czas na nk.pl – mówi Joanna Gajewska, rzecznik NK.

>> Czytaj też: Gry na NK dostępne dla wszystkich

Gry są zintegrowane ze Śledzikiem. Dzięki temu połączeniu wzrosła także średnia dzienna liczba postów publikowanych za pomocą tego narzędzia ze 180 do 300 tys. - informują przedstawiciele NK i dodają, że katalog gier będzie sukcesywnie rozwijany.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *