Wirtualnie targi ma odwiedzić około miliona użytkowników, co miałoby w pełni zadowolić wystawców. Każda edycja targów będzie trwać 365 dni z prezentacją 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Internetowe Targi Turystyczne wystartują w marcu i zgodnie z zapowiedziami organizatorów w ich pierwszej edycji stoiska ma odwiedzić nawet milion internautów.
Na targach będzie można znaleźć inspiracje na wyjazdy małe i duże - miasta na weekend w Polsce i Europie, najlepsze hotele Spa czy obiekty konferencyjne. Zaprezentowane zostaną również turystyczne odkrycia 2012 roku oraz certyfikowane produkty Polskiej Organizacji Turystycznej.
- Wkrótce podejmiemy dyskusję na temat skuteczności targów turystycznych w Polsce, ponieważ wydaje nam się, że obecna formuła poza sferą B2B przy tak niewielkiej liczbie odwiedzających powoli się wyczerpuje, ale przede wszystkim staje się ekonomicznie nieuzasadniona. Na targach turystycznych online spodziewamy się ok. 1 miliona odwiedzających, co z pewnością przyczyni się do zadowolenia wystawców - tłumaczy Wojciech Kreft, organizator.
Organizatorzy zapowiadają, iż w najbliższych tygodniach przedstawią projekt w szczegółach, a w styczniu udostępnią podgląd witryny i pierwszych wystawców. Oficjalna strona projektu znajduje się pod adresem: targiturystyczneonline.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|