Wczoraj marka Era została zmieniona na T-Mobile. Wraz z nią pojawiają się nowe oferty i usługi, ale klienci nie mogą zrezygnować ze "starej" umowy bez płacenia kary umownej. Można jednak powiedzieć, że wszyscy uzyskali dostęp do nowych produktów i usług.
reklama
Jak zapowiadano, wczoraj marka Era odeszła i zastąpiła ją globalna marka T-Mobile. Za tą marką w Polsce nadal będzie stała Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (PTC), więc zmianie ulega nie tyle firma, co jej zewnętrzna strona widziana przez klientów. Zmienia się marka, wystrój salonów, reklamy. Zmienią się także oferty.
Nowi klienci będą zawierać umowy powiązane tylko z nową marką i nowymi ofertami. Stare umowy obowiązują nadal i trzeba mieć świadomość, że zostały one zawarte z ciągle istniejącą PTC. Heyah pozostanie na rynku jako marka niezależna.
Zmiana marki jest korzystna dla Deutsche Telekom, który jest nowym właścicielem Ery. Globalna marka będąca w jego rękach, używana już w krajach UE i USA, zwiększy teraz zasięg. Jednocześnie będzie można zaoszczędzić na reklamach i marketingu. Przedstawiciele PTC wierzą również, że marka T-Mobile jest bardziej konsumencka, weselsza i bardziej godna zaufania. Era i jej niebieskie kolory bardziej kojarzyły się z biznesem.
Na polskim rynku telefonii komórkowej mieliśmy już jedną zmianę marki lokalnej na globalną. Zapewne wielu naszych Czytelników pamięta markę Idea, która działała w latach 1998-2005 i została porzucona na rzecz Orange.
Informacje na temat ofert T-Mobile w Polsce znajdziemy na stronie T-Mobile.pl. Są tam opisane taryfy, telefony, oferty dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej. Jest też zakładka dla stałych klientów, a w niej m.in. archiwalne dokumenty Ery (cenniki itd.).
W Dzienniku Internautów wspominaliśmy już o nowych ofertach i usługach, jakie wprowadza T-Mobile w Polsce. Przypomnijmy:
Więcej informacji na temat taryf można znaleźć pod adresem www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy#.
Z marką T-Mobile wprowadzono nową platformę dla miłośników muzyki - T-Mobile Music. Zastąpi ona dotychczasowy portal Era Music Garden. W nowej odsłonie portalu znalazł się przewodnik po letnich festiwalach. Więcej na stronie www.t-mobile-music.pl.
Inny nowy portal T-Mobile to T-Mobile Trendy. Zastąpił on dotychczasowy serwis Twoja Era Online. W portalu znajdują się sekcje na temat mobilnych trendów i nowinek, wydarzeń ze świata muzyki i filmu, praktycznych porad dla fanów aplikacji i telefonów komórkowych, a także dział wideo-testów.
Jak już wspomnieliśmy, stare umowy ciągle obowiązują (do dnia ich zakończenia). Nie nastąpiła bowiem taka zmiana w regulaminie lub cenniku, która byłaby dla klienta niekorzystna.
Klienci, których umowa się kończy, powinni tę umowę odnaleźć i zorientować się, na jakich warunkach jest ona przedłużana. Nie jest bowiem pewne, że automatycznie dostaniemy nowe i lepsze warunki. Trzeba przy okazji rozważyć, czy oferta T-Mobile jest tą najkorzystniejszą. Bądź co bądź zmiana umowy to okazja, aby wypróbować jednego z konkurentów T-Mobile.
Konkurenci jeszcze nie zareagowali ofertami na wejście marki T-Mobile do Polski. Fakt ten skomentował jednak Marcin Gruszka, rzecznik Play.
- Jakby na to nie patrzeć, tak duże zmiany są bardzo inspirujące dla całego rynku, dla konkurentów. Co najważniejsze, korzystają na tym zamieszaniu najwięcej klienci (plus domy mediowe). Pisałem już, że staram się unikać porównań z ofertami konkurencji, ale chyba nie przesadzę pisząc, że nasza oferta ciągle daje radę. Już jutro wysyłamy zaproszenia na kolejną konferencję prasową! - czytamy na blogu Play.
Pomiędzy wierszami da się wyczytać, że Play raczej nie odpuści. Inni operatorzy też nie będą biernie przyglądać się poczynaniom T-Mobile, nawet jeśli w tym momencie można odnieść takie wrażenie.
Poniżej zamieszczamy nowy spot T-Mobile.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|