NewsPoint: popularność polskich blogerów w mediach online
Zespół NewsPoint przygotował raport poświęcony najczęściej wymienianym w polskim internecie od początku 2007 roku blogom oraz ich autorom poruszającym tematykę mediów online.
Blogerem najczęściej obecnym w mediach internetowych w tym czasie był Dominik Kaznowski - pisano o nim 144 razy. Drugim najpopularniejszym blogerem w mediach online był Tomasz Karwatka - informacje o nim pojawiły się w tym czasie 125 razy, a na trzecim miejscu uplasował się Artur Kurasiński, który zebrał na swój temat 71 notek w mediach online.
Według modułu analitycznego NewsPoint Kaznowski w swoim blogu pisze najczęściej o największych graczach na światowym rynku internetowym. Codziennie zamieszcza tam co najmniej 2 nowe wpisy, a co czwarty z nich dotyczy wyszukiwarki Google.
Artykuły dotyczące Dominika Kaznowskiego i jego bloga najczęściej publikowały portal Gazeta.pl oraz serwis InternetStandard.pl.
Z kolei informacje o Tomaszu Karwatce i jego blogu webusability.pl pojawiają się głównie w serwisach marketingowych: Marketing Przy Kawie, Marketing w Praktyce i Mediafm.net. Natomiast Artur Kurasiński, podobnie jak lider tego zestawienia, najczęściej wymieniany jest w InternetStandard.pl, Gazeta.pl oraz przez innego blogera - Macieja Budzicha, który z kolei znalazł się na 4. miejscu rankingu NewsPoint.
Szczegóły dotyczące badania znajdziecie na stronach NewsPoint.