Podpisana umowa pozwoli obu stronom na wzajemną wymianę danych oraz umożliwi monitoring jednocześnie internetu, prasy i telewizji. Klienci wspomnianych firm mogą testować powstałą platformę za darmo przez dwa tygodnie.
Firmy NewsPoint.pl oraz Centrum Monitoringu Mediów Mediaskop podpisały umowę, na mocy której rozszerzają swój pakiet usług. Klienci platformy NewsPoint mają teraz możliwość monitorowania internetu, prasy i RTV w ramach jednego, przejrzystego panelu użytkownika.
Na portalu Mediaskopu, oprócz dotychczasowych źródeł, będzie możliwość prezentacji wyników monitoringu internetu prowadzonego w NewsPoint.
Porozumienie zakłada możliwość wymiany i integracji danych dostarczanych przez obydwie firmy. Monitoring RTV jest dostępny w panelu użytkownika NewsPoint, a treści z kilku tysięcy stron internetowych – na portalu Mediaskopu.
Klienci obydwu firm mają możliwość bezpłatnego, dwutygodniowego przetestowania usług.
- Po wprowadzeniu monitoringu radia i telewizji oraz po niedawnym uruchomieniu usługi monitorowania treści UGC oferujemy naszym klientom kompleksową usługę, która wspiera działania komunikacyjne i umożliwia dokładny pomiar ich efektywności we wszystkich rodzajach mediów – powiedział Mariusz Jabłoński, Dyrektor ds. Sprzedaży NewsPoint.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*