Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na 5 tygodni przed - III Targi eHandlu w 70% zapełnione

PATRONAT MEDIALNY 20-09-2012, 09:24

Wygląda na to, że obawy branży e-commerce, iż dwie edycje Targów w ciągu roku to o jedną za dużo, okażą się nietrafne. Ponad połowę z blisko 80 wystawców, którzy zdeklarowali już swój udział w jesiennej edycji, stanowią firmy, które na Targach eHandlu zaprezentują się po raz pierwszy.

Targi eHandluKrzysztof Kukla ze Statkiem.pl po raz pierwszy weźmie udział w Targach. Od jakiegoś czasu dopracowywał swój produkt, a kiedy stwierdził, że jest gotowy, zdecydował się pokazać go szerszemu gronu Obracamy w się w e-commerce od kilku lat i chyba gdzieś po pierwszych Targach usłyszałem wzmiankę o nich. Teraz mamy już ciekawy produkt, więc decyzja co do uczestnictwa mogła być tylko jedna - mówi.

Wśród wystawców, którzy zadebiutują na Targach, pojawią m.in. przedstawiciele SoTrender (social media), SMARTO (hosting, CRM, bezpieczeństwo), Kody Rabatowe.pl (platforma ofert specjalnych), ExpertSender (platforma marketingowa), a także rozpoznawalne marki - platforma e-mail marketingowa SARE, portal zakupów grupowych Gruper czy platforma sklepowa Shoper.

Organizatorów szczególnie cieszy fakt, że dostawcy usług coraz częściej traktują Targi eHandlu jako idealne miejsce, by zaprezentować swoje wiodące usługi lub te, które dopiero zadebiutują na polskim rynku. Mimo iż przyszłoroczna, wiosenna edycja została zaplanowana z mocniejszym międzynarodowym akcentem, zagraniczni wystawcy chcą zaistnieć na polskim rynku już teraz. Udział w jesiennych Targach, a jednoczesne wejście na polski rynek, zapowiedział m.in brytyjski Lengow.

Branża, która na co dzień obcuje prawie wyłącznie online, doskonale rozumie potrzebę bezpośredniego kontaktu z klientem. Działania reklamowe w sferze mediów internetowych oczywiście są skuteczne, ale często ich odbiorcy brakuje „pierwiastka ludzkiego”, który pozwala budować długofalowe relacje i zaufanie do marki. Targi eHandlu stwarzają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z osobami poszukującymi usług dla swoich e-sklepów i tymi, którzy te usługi oferują. I to dwa razy do roku.

We środę 19 września ruszyła sprzedaż ostatnich 30 miejsc wystawienniczych. Więcej informacji dla wystawców i zwiedzających na stronie: targiehandlu.pl

Czytaj także: Rada Jurorów wybrała nominowanych do Ekomersów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *