Kindle Fire od Amazona cieszy się w Stanach Zjednoczonych niezwykłą popularnością - poinformowała firma badawcza comScore. Urządzenie konkuruje z iPadem przede wszystkim bardzo niską ceną.
Do tabletu Kindle Fire należy obecnie ponad 50% rynku wszystkich tabletów z Androidem w Stanach Zjednoczonych. To świetny wynik, biorąc pod uwagę, że urządzenie zaprezentowano stosunkowo niedawno.
Tablet od Amazona nie może się również pochwalić zbyt ciekawą specyfikacją. Sprzęt jest za to dość tani (199 dolarów) i ma przede wszystkim stanowić platformę sprzedaży treści dla amerykańskiego giganta handlu elektronicznego. Biorąc pod uwagę niedawne wyniki finansowe firmy, wygląda na to, że strategia ta sprawdza się świetnie już teraz.
Jak zauważa serwis Tablet-News, jest również ciemna strona dużej popularności tabletu Kindle Fire. Urządzenie ze względu na dużą popularność, połączoną z nie najlepszymi parametrami technicznymi, w istotny sposób przyczynia się do fragmentacji Androida.
Popularność tańszych tabletów nie pozostała bez odpowiedzi również ze strony innych technologicznych gigantów. W najbliższych miesiącach swoje urządzenie tego typu ma zaprezentować firma Google, która chce promować nowego Androida 4.0 Ice Cream Sandwich. Nieoficjalnie mówi się nawet, że o mniejsze urządzenie tego typu może się pokusić także firma Apple - obecny lider rynku tabletów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|