Użytkowników popularnego sklepu z e-bookami Kindle Store zaskoczył w połowie tygodnia brak przycisków umożliwiających zakup nowych pozycji. Problemy tego typu można było obserwować przez wiele godzin.
We wtorek w sklepie Amazona rozpoczęła się promocyjna sprzedaż e-booków z serii Harry Potter, co zdaniem niektórych obserwatorów mogło być wydarzeniem na tyle dużym, że wpłynęło na problemy z funkcjonowaniem mechanizmu samego sklepu.
- Co to znaczy? Czemu wyświetla mi się tego typu wiadomość? - pytali zdziwieni użytkownicy, których informowano również, że niektóre e-booki nie są dostępne dla ich kraju. Obok najpopularniejszych tytułów, zamiast przycisku umożliwiającego zakup książki, widniały na przykład komunikaty "Ten tytuł nie jest dostępny dla klientów ze Stanów Zjednoczonych".
Jak informuje agencja Reuters, wykonywanie zakupów było dla wielu użytkowników niemożliwe nawet przez kilka godzin. Biorąc pod uwagę gigantyczną popularność sklepu, amerykański pionier handlu internetowego mógł w ten sposób stracić nawet kilkadziesiąt tysięcy dolarów. Na forum Amazona obsługa techniczna poinformowała, że był to "problem związany ze stroną internetową", którego rozwiązanie nie stanowiło trudności.
Warto przypomnieć, że niedawno wystartowała również polska e-księgarnia Woblink MobiStore, dostępna dla użytkowników czytników Kindle bezpośrednio z poziomu urządzenia. Jak zapewniają twórcy usługi, zakupów można dokonać jednym kliknięciem, a płatności zrealizujemy, na przykład wykorzystując system YetiPay.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|