Timeline, czyli nowy układ witryn na Facebooku, ustawiony został już domyślnie dla wszystkich stron w społecznościowym portalu. Wkrótce całość będzie wykorzystywana także na profilach użytkowników.
Przełączanie motywów stron na ten wykorzystujący linię czasu (Timeline) rozpoczęło się już pod koniec tygodnia, a w sobotę wieczorem Facebook poinformował, że proces ten został pomyślnie zakończony.
Wśród najważniejszych nowości związanych z nowym układem, warto wymienić m.in. możliwość dodania zdjęcia okładkowego (Cover Photo), które wyświetlane jest na górze strony. Łatwiej wyróżnić można również aktywność znajomych, a także przypinać wybrane wpisy, by widoczne były dłużej na stronie.
W znacznie prostszy sposób przedstawimy też historię firmy, uwzględniając najważniejsze momenty w jej rozwoju, które datować możemy na długie lata przed stworzeniem strony na Facebooku. Dla administratorów wygodny z pewnością okaże się również nowy panel, który w jednym miejscu gromadzi najważniejsze informacje związane z aktywnością użytkowników. W znacznie łatwiejszy sposób uzyskamy dostęp do dziennika aktywności innych administratorów danej strony.
Więcej o Timeline można przeczytać m.in. w przygotowanym niedawno przez agencję Socializer e-booku. Nowy układ stron przez wielu odbierany jest jako próba stworzenia "internetu w internecie". Facebook, umożliwiając tworzenie firmom dopasowanych do siebie stron w społecznościowej usłudze, pozwala im na coraz wyraźniejsze odróżnienie się od konkurentów, a docelowo zmniejsza przez to znaczenie standardowych stron firmowych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|