15 marca internetowe wydawnictwo Złote Myśli, prekursor na rynku publikacji elektronicznych w Polsce z 8-letnim doświadczeniem, uruchomiło niezależny projekt, w ramach którego produkowane będą Pigułki Wiedzy. Ich stosowanie ma umożliwić ludziom w całej Polsce dynamiczny rozwój, likwidując barierę, która jest problemem wielu osób - brak czasu.
Na pytanie, czym są owe Pigułki Wiedzy, odpowiada Mateusz Chłodnicki, pomysłodawca i założyciel projektu: Pigułka Wiedzy stanowi wszystko to, czego potrzebujemy, gdy szukamy gotowego rozwiązania jakiegoś problemu. Bez zbędnego teoretyzowania. Same konkrety. Brakuje czegoś takiego w Polsce. Ludzie mają coraz mniej czasu na rozwijanie się. Tracą godziny na surfowanie po internecie w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące pytania, bez gwarancji, że to, co znajdą, będzie praktyczną wiedzą wysokiej jakości.
Twórcy idei, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, zaprosili ekspertów w takich dziedzinach, jak finanse, biznes oraz rozwój osobisty, by udzielili konkretnych porad - odpowiedzi na pytania - w postaci gotowych do zastosowania rozwiązań.
- Pomijając niepotrzebne wstępy i dygresje, otoczkę teoretyczną i rysy historyczne, eksperci mają za zadanie przedstawić wiedzę w najczystszej postaci - wyjaśnia Bartek Polan, menedżer projektu. Pigułki Wiedzy to maksymalnie 15-minutowe nagrania wideo z wypowiedziami specjalistów w danej dziedzinie, którzy na podstawie własnych doświadczeń podpowiadają, jak szybko i skutecznie zyskać to, na czym nam najbardziej zależy.
- Pigułki Wiedzy to 15 minut, które może mieć większe znaczenie niż godziny, które poświęcaliśmy do tej pory, by przyswoić niezbędną wiedzę - zapowiadają twórcy projektu.
Dostępna jest możliwość wzięcia udziału w nagraniach pierwszych Pigułek Wiedzy poprzez transmisje online. Chcemy osobom zainteresowanym dać możliwość interakcji i zadawania pytań ekspertom - mówi Bartek Polan. Spotkania będą nagrywane i transmitowane na żywo w godzinach wieczornych (20:00–22:00) w poniedziałki i czwartki. Liczba miejsc z uwagi na konieczność zapewnienia wysokiej jakości transmisji została ograniczona do 300 osób.
Oficjalna inauguracja strony www.pigulkiwiedzy.tv odbyła się 15 marca, ale projekt promowany był w internecie już 10 dni wcześniej. Stronę internetową odwiedziło w tym czasie ponad 12 tys. osób, a Pigułki Wiedzy na Facebooku zgromadziły już 740 fanów. W ciągu pierwszych 24 godzin od uruchomienia oficjalnej strony sprzedało się ponad sto pierwszych pakietów Pigułek Wiedzy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|