Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Co byś powiedział, gdyby istniały pigułki, które sprawiłyby, że to, czego nie rozumiesz, stałoby się oczywiste? 15 marca startuje nowy projekt Mateusza Chłodnickiego - jednego z twórców Wydawnictwa Złote Myśli - "Pigułki Wiedzy", który ma pomóc osiągnąć ten wymarzony stan w 15 minut za pośrednictwem odpowiednio przygotowanych materiałów edukacyjnych w formie wideo.

Ilość treści, jakimi jesteśmy zasypywani ze wszystkich stron, sprawia, iż nie mamy czasu, by dłużej skupić się na jednej z nich. Ideą Pigułek Wiedzy jest dostarczenie praktycznych rozwiązań konkretnych problemów, bez konieczności zagłębiania się w otoczkę teoretyczną. Mateusz Chłodnicki - pomysłodawca projektu - chce w ten sposób udowodnić, że wystarczy 15 minut, by przyswoić potrzebną nam w danej chwili wiedzę. Kluczem ma być odpowiednie jej podanie, tak aby nasz mózg nie zdążył się znudzić i jednocześnie nie został przytłoczony zbyt dużą ilością informacji. 

Jak na świeżo uruchomionej stronie www.pigulkiwiedzy.tv informują jej twórcy, wiedza będzie przekazywana w postaci nagrań wideo z wypowiedziami ekspertów w danej dziedzinie. Wypowiedzi mają zawierać najistotniejsze aspekty poruszanego tematu, do których można będzie wielokrotnie powracać bez konieczności przedzierania się przez mniej ważne fragmenty. Więcej szczegółów w poniżej:

Zobacz: Złote Myśli wprowadzają do sprzedaży e-booki w formatach epub i mobi


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Akcje IBM biją cenowe rekordy