Eric Schmidt na targach Mobile World Congress przyznał, że w przyszłości usługi rozwijane przez wyszukiwarkowego giganta mają być jeszcze bardziej dopasowane do konkretnych użytkowników, na bazie ich zachowania w sieci.
Schmidt, szefujący koncernowi Google przez ponad dekadę, większość swojego przemówienia poświęcił roli usług internetowych i całych ekosystemów w biznesie oraz komunikacji. Podczas serii pytań nie mogło jednak zabraknąć bezpośredniego odniesienia do samej wyszukiwarki.
Były dyrektor generalny korporacji z Mountain View przyznał, że starał się nie robić podczas swojego przemówienia reklamy firmie Google, jednak jak stwierdził, w przyszłości usługi wyszukiwarkowego giganta będą znacznie bardziej spersonalizowane. Będziemy odchodzili od listy 10 linków - powiedział Schmidt, odnosząc się do listy, jaka wyświetlana jest po wpisaniu zapytania na stronie głównej koncernu Google.
Co ciekawe, Schmidt ujawnił również, że obecnie "tysiące" pracowników firmy Google zajmuje się rozwiązaniami dotyczącymi sztucznej inteligencji. Bez wątpienia jedną z kluczowych cech nowych produktów firmy jest "pierwiastek społecznościowy", który ma być wniesiony do koncernu dzięki serwisowi Google+.
Ostatnio firma Google krytykowana jest przede wszystkim w związku z wprowadzeniem ujednoliconej polityki prywatności, która ma wejść w życie już pierwszego marca. Wstępna analiza zaktualizowanych zasad korzystania z usług koncernu, którą przeprowadził francuski regulator CNIL, miała wzbudzać "poważne wątpliwości".
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|