Firma Picadilla, będąca nowym projektem współzałożyciela witryny społecznościowej NK, zamierza przygotowywać gry również dla mniej znanych portali tego typu. Wkrótce za granicą zadebiutuje jej pierwszy tytuł.
Jak zapewnia Łukasz Adziński, który współtworzył serwis NK, ambicją jego firmy jest tworzenie nieprzeciętnych gier społecznościowych. Na razie na koncie Picadilla znajduje się jednak tylko jeden produkt tego typu.
Spółka powstała w listopadzie 2010 roku, a już po czterech miesiącach miała miejsce premiera jej pierwszej gry społecznościowej Świat Mody. Jak łatwo się domyślić, aplikacja trafiła w pierwszej kolejności do użytkowników NK. Warto jednak zauważyć, że to Facebook staje się numerem jeden, jeśli chodzi o gry społecznościowe, również w naszym kraju.
Picadilla chce, by z jej produktów mogli w przyszłości korzystać również zagraniczni internauci. W planach na pierwszą połowę 2012 mamy przede wszystkim debiut Świata Mody w zagranicznych serwisach społecznościowych, np. w Odnoklassnikach czy Facebooku oraz wypuszczenie kolejnego tytułu - informuje dyrektor wykonawczy Picadilli Grzegorz Porzucek. Jego zdaniem minęły czasy, w których internetowe produkty przygotowuje się tylko dla jednego kraju.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|