W Poznaniu odbędzie się inauguracja trzeciej edycji ShopCampu - spotkań dla wszystkich zainteresowanych e-handlem. Pojawią się prelegenci z różnych sklepów internetowych, którzy mają dostarczyć świeżych informacji o aktualnych trendach.
reklama
Tym razem spotkanie odbędzie się w poznańskim Starym Browarze, gdzie zapoczątkowano pierwsze organizowane przez Fundację Polak 2.0 imprezy barcampowe (BarCamp w Starym Browarze) oraz jeden z najbardziej udanych ShopCampów.
Agenda spotkania wygląda następująco:
12:00 Adam Zygadlewicz, Fundacja Polak 2.0, Targi eHandlu 2012
12:20 Dagmara Kruszewska, Payment Network: "Rola online banking w płatnościach internetowych w Europie"
12:45 Marek Wojciechowski: "O emocjonalnej narracji w sprzedaży"
13:10 Paulina Kiełbus, BigChina.pl: "Jak wyszukać dobrego sprzedawcę w Chinach"
13:35 Sebastian Suma, NetArch: "Pozycjonowanie sklepu za darmo. Co sprzedawca może zrobić sam?"
14:45 Marcin Moska, Divante: "Dobre praktyki e-mail marketingu na przykładzie Praktiker.pl"
15:10 Jarosław Banacki, Cyfrowe.pl: "Układanka e-commerce. Każdy element ma znaczenie - na podstawie doświadczeń Cyfrowe.pl"
15:35 Jakub Dodot, Cogision: "Narzędzia służące do wykrywania błędów użyteczności w serwisach e-commerce"
16:00 Paweł Małkowski, SwiezoPalona.pl: "Case study SwiezoPalona.pl"
16:25 ShopCamp Arena: 5-minutowe, otwarte prezentacje ciekawych projektów i inicjatyw.
Spotkanie odbędzie się we wnętrzach Słodowni (+2) w Starym Browarze. Start o godz. 12:00, a wstęp będzie jest bezpłatny.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|