Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Intel wyda 300 mln dol. na promowanie ultrabooków

10-01-2012, 13:56

Wcześniej identyczną sumę Intel przeznaczył na wsparcie firm, które rozwijają nowoczesny sprzęt najwyższej klasy.

konto firmowe

reklama


Największy na świecie producent procesorów dla pecetów planuje przeprowadzenie największej kampanii reklamowej od 2003 roku - poinformowała agencja Reuters. Firma chce w ten sposób wesprzeć produkty, które mają konkurować z urządzeniami firmy Apple.

Czytaj także: Ultrabooki - jakie będą według Intela?

- W 2012 roku skupimy się na poprawianiu świadomości oraz zapotrzebowania na ultrabooki - powiedział Kevin Sellers szefujący w firmie Intel działowi sprzedaży i marketingu. Jak wyjaśnił na targach CES, kampania będzie nosiła tytuł "Nowa era komputerów".

Promowanie ultrabooków ma się odbywa w mediach tradycyjnych, jak prasa czy telewizja, ale również w witrynach społecznościowych. Na początku tygodnia Intel zapowiedział także partnerstwo z firmą Nuance zajmującą się technologiami głosowymi, co z pewnością przełoży się na obsługę tego typu poleceń w ultrabookach.

Warto przypomnieć, że już w sierpniu ubiegłego roku Intel stworzył fundusz w wysokości 300 milionów dolarów, który miał napędzać rozwój nowoczesnych urządzeń. Pomysł ostro skrytykowało AMD, które zamiast tego chwaliło się własnym rozwiązaniem. Firma uważała również, że "ultrabooki nie mają szans z MacBookami Air".

Czytaj także: Intel: 300 mln dolarów na rozwój ultrabooków (wideo)


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Intel, Reuters