Już w pierwszym tygodniu po udostępnieniu zainteresowanie przenośną konsolą Sony zaczęło drastycznie spadać - poinformowała firma Media Create.
reklama
Według Media Create w ubiegłym tygodniu do użytkowników trafiło tylko nieco ponad 72 tysiące konsol PS Vita, co jest znacznie słabszym wynikiem, niż w przypadku konkurenta od Nintendo.
Warto przypomnieć, że według Sony w ciągu pierwszego weekendu dostępności urządzenie kupiło ponad 321 tysięcy użytkowników. Takie informacje potwierdza również Media Create, nie zdradzając jednak źródeł tego typu pomiarów.
Konsola PlayStation Vita wyposażona jest w 5-calowy ekran OLED o rozdzielczości 960x544 pikseli, a także obszary dotykowe z przodu i z tyłu urządzenia oraz dwa analogowe dżojstiki. Sprzęt obsługuje technologię Wi-Fi, Bluetooth, GPS, a w droższej wersji także 3G.
Warto zauważyć, że konkurencyjne 3DS było według Media Create najchętniej kupowanym urządzeniem do gier w ubiegłym tygodniu. Tylko w ciągu 7 dni ze sklepów zniknąć miało ponad 482 tysiące konsol tego typu, co jest wzrostem aż o 31% w stosunku do wcześniejszego tygodnia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|