Grupa Allegro złożyła już wniosek do UOKiK, aby kupić 90% udziałów sklepu internetowego Agito.pl. Grupa planuje wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie i rozszerzyć ofertę w obszarze handlu detalicznego online.
- Grupa Allegro planuje akwizycję Agito.pl, ponieważ widzi w tej marce ogromny potencjał, a także duże szanse na dynamiczny rozwój. Poprzez Agito.pl Grupa Allegro chce zaproponować kupującym szeroki asortyment towarów z wielu różnych kategorii w atrakcyjnych cenach - mówi Grzegorz Wójcik, CEO Grupy Allegro.
Dołączenie Agito.pl do serwisów Grupy Allegro miałoby przede wszystkim uzupełnić ofertę dla kupujących w sieci. Z drugiej strony Allegro zakłada, że poprzez współpracę z dotychczasowymi partnerami poszerzy ich rozwój o dodatkowy kanał dystrybucji i umożliwi dotarcie do nowego grona konsumentów, nieobecnych w serwisach Grupy Allegro.
Sklep internetowy Agito.pl powstał w sierpniu 2002 r. Jego klienci mogą obecnie wybierać spośród sprzętu RTV i AGD oraz wyposażenia domu i ogrodu, a także artykułów komputerowych i fotograficznych oraz kosmetyków i odzieży.
- Zainteresowanie Grupy Allegro segmentem detalicznym wynika z jej wieloletniego doświadczenia jako operatora platformy Allegro - przekonuje Tomasz Sypuła, założyciel i prezes zarządu Agito.pl. - W Agito również obserwujemy trendy światowego e-commerce i wiemy, że istnieją segmenty rynku, w których nasze współdziałanie daje szansę przedsiębiorcom na sukces w rodzimym e-biznesie. Jestem pewien, że skorzystają na tym wszyscy uczestnicy handlu w sieci.
Zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów transakcja podlega zgłoszeniu do urzędu antymonopolowego (UOKiK), jeżeli biorą w niej udział przedsiębiorcy, których łączny obrót w roku poprzedzającym przekroczył miliard euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|