Większość osób nie odczuwa kryzysu, 39,9% ankietowanych wyda na święta podobną kwotę, jak w zeszłym roku, a 27,6% zadeklarowało, że wyda więcej. Internauci doceniają również wygodę zakupów w sieci. 66,8% kupi przynajmniej część prezentów w ten właśnie sposób - wynika z ankiety Ceneo.pl wśród swoich użytkowników.
Grudzień to najintensywniejszy okres dla e-handlu - serwisy sprzedażowe każdego roku odnotowują w tym czasie rekordowe liczby odwiedzin. Porównywarka Ceneo.pl w ubiegłym roku największą liczbę odwiedzin zanotowała dokładnie 12 grudnia, obecnie wszystko wskazuje na to, że rok 2011 przyniesie kolejne rekordy.
- Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników Ceneo wskazują, że kryzys finansowy strefy euro jeszcze nie dotknął polskich konsumentów w sieci. Można spodziewać się wręcz, że nawet jeśli dałoby się w Polsce odczuć mocniej skutki kryzysu, to czynnik ten może być wręcz katalizatorem przyspieszającym przenoszenie się handlu do sieci - komentuje dr Bogusław Półtorak, główny ekonomista Bankier.pl
Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie 2011 wśród użytkowników Ceneo.pl, odpowiedzi udzieliło 9090 osób. Raport można pobrać pod adresem: ceneo.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|