Udany design, ciekawy pomysł oraz rzeczowe przekazanie najważniejszych informacji dotyczących projektu - właśnie to zdaniem autorek MyGuidie zaważyło na ich zwycięstwie w prestiżowym konkursie.
Podczas konkursu Pitch Berlin, organizowanego przez fundusz HackFwd, każda z ekip miała tylko 8 minut na zaprezentowanie własnego projektu. Tym razem rodzimy pomysł okazał się najlepszy.
- Trzeba było przyłożyć dużą wagę do spójności i klarowności prezentacji, gdyż jury nie zadawało pytań, które mogłyby wyjaśnić ewentualne wątpliwości - tłumaczy Paulina Wardęga, współautorka MyGuidie. To już drugi konkurs z tej serii organizowany przez niemiecki HackFwd.
Tym razem o zainteresowanie inwestorów walczyło 10 projektów, w tym pochodzące z Polski, Niemiec oraz Szwajcarii. Prestiżowe miano najbardziej obiecującego startupu przypadło MyGuidie, jednak wygrana jest dopiero zapowiedzą dalszych sukcesów. Podczas ogłaszania wyników twórca HackFwd Lars Hinrichs zaprosił zespół MyGuidie do rozmów na temat inwestycji, która mogłaby przyśpieszyć pracę nad usługą.
Warto przypomnieć, że MyGuidie niedawno całkowicie zmieniło szatę graficzną, a także wzbogaciło się o dodatkowe funkcje. Oprócz ofert przewodników, w witrynie promowane mogą być teraz również unikalne wydarzenia czy ciekawe zajęcia. Amatorzy fotografii mogą oferować sesje zdjęciowe, mistrzowie kuchni warsztaty kulinarne, zaś bywalcy klubów oprowadzenie po najciekawszych dyskotekach w okolicy - mówiła niedawno przedstawicielka serwisu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Tagged kupiło Topicmarks, by usprawnić społecznościowe interakcje (wideo)
|
|
|
|
|
|