Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Najpopularniejsze informacje na Facebooku w 2011 roku

30-11-2011, 11:25

Zdjęcia satelitarne przedstawiające obraz przed i po trzęsieniu ziemi w Japonii, ale także artykuły o problemach systemu edukacji i znakach zodiaku były w tym roku najczęściej udostępniane przez użytkowników Facebooka.

robot sprzątający

reklama


Facebook na swoim blogu opublikował listę artykułów, które internauci najczęściej udostępniali w zbliżającym się do końca roku. Królowały ciekawostki, choć zdecydowana większość była powiązana z aktualnymi wydarzeniami.

Czytaj także: Witryny społecznościowe coraz częściej odwiedzamy ze smartfonów

Najpopularniejszym materiałem, jakim w 2011 roku dzielili się internauci, były wstrząsające zdjęcia sprzed i po trzęsieniu ziemi oraz tsunami w Japonii. Grafiki w przystępnej formie opublikował New York Times, a całość na swoich profilach udostępniło kilkadziesiąt milionów internautów.

Drugie miejsce przypadło artykułowi zwracającemu uwagę na problemy amerykańskiego systemu edukacji (blisko 600 tysięcy udostępnień), który pojawił się na łamach CNN. Ta sama witryna zdołała zainteresować użytkowników Facebooka również rzekomą pomyłką astrologów, którzy mieli źle przypisać znaki zodiaku do konkretnych dat (240 tysięcy udostępnień).

Dużym zainteresowaniem cieszyły się również tematy społeczne, często poruszane na łamach The Huffington Post, w tym na przykład "Dlatego nie masz jeszcze męża" czy "Jak rozmawiać z małymi dziewczynkami". Choć użytkownicy coraz chętniej dzielą się informacjami na Facebooku (czasem nie do końca świadomie), witryna doszła niedawno do porozumienia z Federalną Komisją Handlu w związku z kwestiami dotyczącymi prywatności.

Czytaj także: NASA wyjątkowo szybko zdobywa fanów na Google+


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Facebook