Nawet o 25% może wzrosnąć sprzedaż komputerów Acera na chińskim rynku. Tego przynajmniej życzą sobie szefowie firmy.
W ekspansji Acera na chińskim rynku ma pomóc niedawna integracja z Founder Technology - poinformował Reuters. Firma oczekuje wzrostów sprzedaży nawet na poziomie 20-25%.
Tajwańska korporacja jest obecnie czwartym co do wielkości producentem komputerów osobistych na świecie. Integracja z Founder została zakończona sukcesem i znacznie zwiększyliśmy nasze udziały w rynku netbooków na terenie Chin - powiedział Oliver Ahrens, jeden z szefów Acera.
- Spędziliśmy ponad dwa ostatnie lata, a także zainwestowaliśmy na tym rynku ponad 100 milionów dolarów w marketing oraz handel detaliczny - zapewnił Ahrens. - Jest to więc dla nas bardzo duża inwestycja. Analitycy oczekują, że efekty integracji Acera z Founder bardzo pozytywnie odbiją się już na wynikach za czwarty kwartał 2011 roku.
Acer o swoich planach informował już od wielu miesięcy, a obok komputerów osobistych firma chce również walczyć na polu tabletów. Obecnie tajwański producent może się na chińskim rynku pochwalić udziałami na poziomie 9,3%, a już następny rok firma planuje zakończyć z wynikiem około 12%. Na razie zdecydowanym liderem na tamtym obszarze jest Lenovo, jednak według szefa Acera "użytkownicy chcą mieć jakąś alternatywę".
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|