Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e-mailingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych - wynika z ósmego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.
reklama
Z raportu wynika, że lektura newsletterów jest bardzo popularna, subskrypcję tego typu wiadomości deklaruje 86 proc. odbiorców. Internauci najczęściej wybierają newslettery branżowe, reklamowe i programów lojalnościowych. Te ostatnie docierają już prawie do 40 proc. użytkowników poczty i są potwierdzeniem rosnącej roli tworzenia długotrwałych relacji z odbiorcami.
Kierowanie treści do specjalnie wysegmentowanej grupy subskrybentów przygotowanej w oparciu o wcześniej odnotowane w statystykach zachowania wpływa znacząco na zwiększenie efektywności e-mailingu. W związku z tym firmy coraz częściej stosują personalizację i targetowanie behawioralne w realizowanych kampaniach e-mailingowych.
Zdecydowanie zwiększyła się liczba osób korzystających z e-maila w telefonach komórkowych. Widoczny jest także wyraźny wzrost zainteresowania mediami społecznościowymi, co znajduje odzwierciedlenie w działaniach firm wysyłających newslettery i e-mailingi reklamowe. Prawie co drugi respondent (45 proc.) dołącza ikony serwisów społecznościowych do wysyłanych wiadomości.
W ankiecie dostępnej w internecie od 29 sierpnia br. do 18 września br. udział wzięło 1200 respondentów. Grupą docelową badania byli wszyscy użytkownicy poczty elektronicznej oraz osoby pracujące na różnych stanowiskach w działach marketingu, PR, właściciele firm i menedżerowie wyższego szczebla.
Pełna wersja raportu dostępna jest na stronie SARE: www.sare.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|