Zakupy w sklepach internetowych nie są tak łatwe i bezproblemowe, jak mogłoby się wydawać – wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Każdy z pytanych przez IIBR wskazuje na problem w trakcie zakupów przez internet.
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych w sierpniu 2011 roku przeprowadził badanie dotyczące zachowań klientów w trakcie korzystania ze sklepów internetowych. Badanie koncentrowało się na problemach pojawiających się podczas korzystania z e-sklepów oraz sposobach radzenia sobie z nimi. Wyniki nie są optymistyczne: wszyscy respondenci spotkali się z problemami w trakcie zakupów przez internet. Jakie problemy pojawiają się najczęściej? Jak internauci radzą sobie w takich sytuacjach?
Okazało się również, że kwestie niezwiązane bezpośrednio z funkcjonowaniem witryny sklepu, jak na przykład brak możliwości obejrzenia produktu na żywo czy nawet zawyżone koszty przesyłki, nie stanowią dla badanych przeszkody w korzystaniu z zakupów przez internet. Jedynym czynnikiem pozostającym bez związku z funkcjonowaniem serwisu internetowego, a problematycznym dla respondentów, okazały się ograniczenia sposobów płatności, np. brak możliwości zapłacenia kartą – przeszkadza to 39 proc. badanych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|