Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Użytkownicy iPhone'ów chętnie kupią nowe wersje urządzeń

14-09-2011, 13:32

Równie dużym zainteresowaniem, co smartfony, cieszą się także tablety od producenta z Cupertino.

robot sprzątający

reklama


Według raportu ChangeWave aż 66% obecnych użytkowników telefonów od Apple'a chce kupić iPhone'a 5, gdy zostanie udostępniony pod koniec tego roku. Jeszcze lepiej dla giganta z Cupertino sytuacja wygląda, jeśli chodzi o tablety.

Czytaj także: Smartfony z Androidem szybko zyskują popularność w Europie

Sonda
Zamierzasz w najbliższym czasie kupić urządzenie firmy Apple?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

85% zainteresowanych kupnem tabletu przyznaje, że prawdopodobnie wybierze iPada - zauważa ChangeWave. Nadzwyczaj dobre informacje uwzględniają także analitycy, którzy prorokują świetną sprzedaż w ostatnim kwartale. Mike Abramsky z RBC Capital podał niedawno, że w trzech ostatnich miesiącach tego roku Apple może sprzedać nawet 12,5 milionów iPadów.

Jeszcze lepiej sytuacja ma wyglądać w przypadku iPhone'ów. W pierwszym kwartale 2012 roku do użytkowników ma trafić 27 milionów urządzeń tego typu. Warto przypomnieć, że Apple już na początku września rozpoczęło produkcję nowego iPhone'a 5, a do końca miesiąca Foxconn ma przygotować 6 milionów smartfonów.

Pozytywne dla giganta z Cupertino informacje dowodzą, że użytkownicy wciąż nie wierzą w alternatywne dla iPada rozwiązania. Obok spektakularnej porażki TouchPada z webOS, żaden tablet nie zdołał zdobyć szerszego grona fanów i to pomimo coraz większych wysiłków ze strony Samsunga. Warto jednak pamiętać, że klienci w sklepach nie muszą dokonywać takiego samego wyboru, jak podczas udzielania odpowiedzi w ankiecie.

Czytaj także: Foxconn wyprodukuje 150 tys. nowych iPhone'ów dziennie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: CNN