Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Udziały Google'a w amerykańskim rynku wyszukiwarek delikatnie spadły. Jednocześnie sierpień był kolejnym z rzędu miesiącem korzystnym dla Binga.

Jak podała firma analityczna comScore, Microsoft po raz kolejny ma powody do zadowolenia. Sukces wyszukiwarki giganta z Redmond nie jest jednak szczególnie spektakularny.

Czytaj także: Baidu uruchomi swoją platformę aplikacji mobilnych

Sonda
Korzystasz z wyszukiwarki Bing?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W ujęciu rocznym wynik Binga na amerykańskim rynku wygląda bardzo dobrze. Usługa w ciągu roku zwiększyła swoją popularność aż o 44%, podczas gdy udziały Google'a wzrosły o 8,1%, a Yahoo tylko o 2% rok do roku.

Popularność wyszukiwarki z Mountain View spadła od początku roku z 65,6% do 64,8%, podczas gdy Bing wzrósł na amerykańskim rynku z 13,1% do 14,7%. Zmiany w okolicach jednego punktu procentowego to jednak zdecydowanie zbyt mało, by mówić o możliwej zmianie na miejscu lidera, jeśli chodzi o wyszukiwarki internetowe.

Popularność wyszukiwarek
fot. - Popularność wyszukiwarek
Warto przypomnieć, że pomimo gigantycznych strat, jakie obecnie przynosi Bing, Microsoft nie zamierza rezygnować z tak przyszłościowej usługi. Niedawno firma udostępniła aplikację wyszukiwarki dla Androida, a również pierwsze narzędzie zoptymalizowane dla Windows 8 umożliwia dostęp do informacji z Bing. Warto przypomnieć też o długofalowej współpracy Microsoftu z Yahoo, na mocy której Bing będzie dostarcza konkurentowi własne wyniki wyszukiwania, a także reklamy.

Czytaj także: Dokumenty Google dostępne już offline


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: comScore