Udziały Google'a w amerykańskim rynku wyszukiwarek delikatnie spadły. Jednocześnie sierpień był kolejnym z rzędu miesiącem korzystnym dla Binga.
reklama
Jak podała firma analityczna comScore, Microsoft po raz kolejny ma powody do zadowolenia. Sukces wyszukiwarki giganta z Redmond nie jest jednak szczególnie spektakularny.
W ujęciu rocznym wynik Binga na amerykańskim rynku wygląda bardzo dobrze. Usługa w ciągu roku zwiększyła swoją popularność aż o 44%, podczas gdy udziały Google'a wzrosły o 8,1%, a Yahoo tylko o 2% rok do roku.
Popularność wyszukiwarki z Mountain View spadła od początku roku z 65,6% do 64,8%, podczas gdy Bing wzrósł na amerykańskim rynku z 13,1% do 14,7%. Zmiany w okolicach jednego punktu procentowego to jednak zdecydowanie zbyt mało, by mówić o możliwej zmianie na miejscu lidera, jeśli chodzi o wyszukiwarki internetowe.
Warto przypomnieć, że pomimo gigantycznych strat, jakie obecnie przynosi Bing, Microsoft nie zamierza rezygnować z tak przyszłościowej usługi. Niedawno firma udostępniła aplikację wyszukiwarki dla Androida, a również pierwsze narzędzie zoptymalizowane dla Windows 8 umożliwia dostęp do informacji z Bing. Warto przypomnieć też o długofalowej współpracy Microsoftu z Yahoo, na mocy której Bing będzie dostarcza konkurentowi własne wyniki wyszukiwania, a także reklamy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*