Sieć podrobionych sklepów z jednej strony, kolejne dwa oficjalne z drugiej - firma Apple poszerza sieć sprzedaży, by przyspieszyć wzrost przychodów na tym perspektywicznym rynku.
reklama
Firma Apple posiada w Chinach zaledwie cztery własne sklepy. Informacje te można znaleźć na stronach internetowych amerykańskiego producenta. Nie przeszkodziło to jednak oszustom w ich podrobieniu. Sklepy okazały się tak dobrze zrobione, że nabrać się dali także pracownicy, święcie przekonani, że pracują dla amerykańskiej firmy. Tylko w mieście Kunming (prowincja Junnan) odkryto 27 "Apple Store".
Amerykański producent chce zwiększyć swoją oficjalną obecność w Państwie Środka, będącym niezwykle ważnym dla niego rynkiem. Jeszcze we wrześniu otwarty ma zostać sklep w Hong Kongu. Do końca roku kolejna placówka Apple'a otwarta zostanie w największym mieście kraju - Szanghaju.
Region Azji i Pacyfiku generuje już jedną piątą przychodów amerykańskiego giganta. Najważniejszym rynkiem są Chiny Kontynentalne. Stąd działania na rzecz zwiększenia własnej sieci sprzedaży. Niewykluczone, że właśnie to państwo jako pierwsze ujrzy tańszą wersję iPhone'a.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*