Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook chce bardziej zaawansowanych gier

29-08-2011, 19:35

Społecznościowy gigant chce zapewnić swoim użytkownikom zestaw gier odpowiadający temu, jaki znaleźć można na konsolach.

robot sprzątający

reklama


Facebook niedawno ogłosił, że zakończył testy usługi Deals, a zatem zakupy grupowe na razie nie leżą w polu zainteresowania społecznościowego giganta. Tego samego nie można bynajmniej powiedzieć o grach, przy których użytkownicy witryny spędzają długie godziny.

>>Czytaj także: Google zawyżyło liczbę odsłon Facebooka?

Sonda
Używasz gier społecznościowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W rozmowie z MCV Sean Ryan z Facebooka poinformował, że w przyszłości witryna ma oferować pełną gamę różnego rodzaju gier, a ich różnorodność ma być podobna do tej z konsol. Jeśli spojrzysz na popularne konsole - Xboksa, PlayStation, Nintendo, zobaczysz setki typów gier, od sportu po gry familijne. A teraz spójrz na naszą platformę... na razie tego u nas nie ma - powiedział Ryan.

Według przedstawiciela Facebooka wszystko ze względu na niewielki wiek witryny. Dział związany z grami ma zaledwie 3,5 roku, a dodatkowo społecznościowy gigant zajmuje się tylko oferowaniem platformy, a nie przygotowywaniem bądź sponsorowaniem konkretnych tytułów.

Ryan zauważył także, że najwięksi producenci gier mówią otwarcie o planach uczynienia gier bardziej społecznościowymi. Otwarcie do tego przyznają się m.in. Electronic Arts Take-Two czy Activision. Jego zdaniem dla tego typu firm nie jest to wcale ryzyko, lecz kolejna szansa. Już teraz z API Facebook Social Graph korzystają konsole Xbox 360 czy PlayStation 3, co pozwala im na publikowanie zdjęć oraz wiadomości w profilach internautów.

>>Czytaj także: Twórca serwisu MySpace jest przekonany o sukcesie Google+


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: MCV