Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Telefon do Facebooka nie sprzedaje się zbyt dobrze

24-08-2011, 16:07

Urządzenie z dedykowanym przyciskiem do łatwej publikacji nie podbiło serc amerykańskich użytkowników.

Facebook przedstawił ostatnio nowości związane z ustawieniami prywatności, jednak firma dużo ostrożniej niż jeszcze niedawno podchodzi do dedykowanych urządzeń umożliwiających korzystanie z serwisu.

>>Czytaj także: Uwaga na fałszywe e-maile z powiadomieniami od Facebooka

Sonda
Urządzenia dedykowane do obsługi konkretnych witryn to dobry pomysł?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak poinformowały źródła serwisu TechCrunch, amerykańska sieć komórkowa AT&T rozważa rezygnację z oferowania urządzenia HTC Status. Smartfon znany również jako "Facebook Phone" można kupić od 36 dni, jednak jego popularność na terenie Stanów Zjednoczonych jest znacznie mniejsza niż przewidywano.

Przypomnijmy, że HTC Status to urządzenie z Androidem, które miało ułatwić użytkownikom publikację różnego rodzaju treści na Facebooku dzięki specjalnemu przyciskowi. Wciśnięty podczas tworzenia zdjęcia, odtwarzania utworu czy przeglądania internetu miał pozwolić na szybkie umieszczenie wiadomości w społecznościowej witrynie.

HTC Status
fot. - HTC Status
Od strony sprzętowej smartfon przypominał klasyczne urządzenia BlackBerry, z ekranem 2,8 cala oraz pełną klawiaturą QWERTY. TechCrunch zauważa również, że sprzętem od HTC nigdy specjalnie zainteresowany nie był też Mark Zuckerberg. Według redaktorów witryny deweloperzy społecznościowego giganta preferują iPhone'y.

>>Czytaj także: Przedstawiciele serwisów społecznościowych spotkają się z brytyjskimi władzami


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch