Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

iPad 3 dopiero w 2012 roku?

16-08-2011, 15:20

Nieoficjalnie mówi się, że nie ma szans na premierę kolejnej wersji popularnego iPada jeszcze w tym roku.

robot sprzątający

reklama


Apple został wskazany przez Microsoft jako jedno z największych zagrożeń dla firmy, gdyż gigant z Redmond chętnie widziałby swojego nowego Windowsa również na tabletach. Na razie to jednak firma Steve'a Jobsa bezsprzecznie wiedzie prym na tym rynku.

>>Czytaj także: Apple i Google największymi zagrożeniami dla Microsoftu

Sonda
Korzystasz z komputera bez dostępu do sieci?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak podał serwis DigiTimes, często publikujący rewelacje na temat Apple'a, ze względu na problemy z dostępnością podzespołów nowy iPad może zostać udostępniony dopiero w drugim kwartale 2012 roku. Producent tabletów nie chce się śpieszyć, a priorytetem ma być długa lista nowoczesnych technologii zaimplementowanych w urządzeniu.

Główną przeszkodą w udostępnieniu iPada 3 jeszcze w tym toku ma być procesor A6, który również według nieoficjalnych informacji znajduje się dopiero w fazie testowej. Wielu klientów zaciera także ręce na myśl o wysokiej jakości wyświetlaczach Retina znanych z iPhone'a 4, które mają zaoferować rozdzielczość 2048x1536 pikseli.

Poprzednie doniesienia wskazywały, że nowy iPad może pojawić się już w sierpniu tego roku, niedługo po premierze iPhone'a 5. Tylko siedem miesięcy między udostępnieniem kolejnych wersji urządzeń to jednak bardzo niewiele i trudno, by taki termin został dotrzymany. Apple wciąż może również wyposażyć iPada 3 w starszy procesor znany z wcześniejszej wersji tabletu i tańszy wyświetlacz, co jest jednak mało prawdopodobne.

>>Czytaj także: Wyciekła finalna wersja Windows Phone 7 Mango


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DigiTimes