Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Publiczne wiadomości z Google+ również w wynikach wyszukiwania

13-08-2011, 10:52

Coraz więcej wiadomości, które zostawiamy w Google+, trafiać będzie również do wyników wyszukiwania.

Niedawno w Google+ pojawiły się pierwsze gry społecznościowe, jednak największa część użytkowników wciąż przechodzi do społecznościowej usługi bezpośrednio z wyników wyszukiwania w Google.

>>Czytaj także: Google da 4 dni na poprawę, zanim zawiesi konto

Sonda
Windows 8 uruchomi aplikacje z WP7?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Firma poinformowała na swoim blogu, że już niedługo w wynikach wyszukiwania znajdziemy dodatkowe informacje na temat tego, co lubią nasi znajomi. Rozwiązanie będzie dotyczyło jedynie publicznych wiadomości i ma funkcjonować wyłącznie w ramach znających się użytkowników.

Od kilku tygodni dzięki przyciskom +1 internauci mogą oznaczać lubiane przez siebie witryny. Informacje o tym, które witryny się nam podobają, wyświetlane są także znajomym posiadającym nas w swoich Kręgach na Google+.

W przyszłości całość ma funkcjonować jeszcze dokładniej. Wystarczy na przykład, że wspomnimy w swojej publicznej wiadomości o danej restauracji, a gdy nasi znajomi będą szukali o niej informacji, Google automatycznie skojarzy oba wyniki, wyświetlając internautom posiadającym nas w Kręgach opinię o tym miejscu.

Informacja o tym, że o na dany temat wspominał nasz znajomy
fot. - Informacja o tym, że o na dany temat wspominał nasz znajomy
Funkcja Google Social Search została zaprezentowana już w 2009 roku i od tej pory jej wpływ na pozycję wielu stron w wynikach wyszukiwania systematycznie rośnie. Po niedawnym uruchomieniu przez Google'a swego serwisu społecznościowego można się spodziewać, że wyszukiwarka będzie wkrótce jeszcze bardziej brała pod uwagę naszą sieć znajomości.

>>Czytaj także: Pozwali Gmaila za reklamy kontekstowe


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR