Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak podróżują internauci w 2011 r.

13-07-2011, 08:57

W raporcie „Podróżnicy online” zaprezentowano profil i zwyczaje polskich podróżników, którzy odwiedzili lub zamierzają odwiedzić mniej popularne regiony świata, ze szczególnym uwzględnieniem regionów zagrożonych malarią.

Respondentów zapytano, z jakich źródeł korzystają, poszukując informacji na temat miejsca, które chcieliby odwiedzić, a także jakie walory lokalizacji sprawiają, że są wybierane przez turystów.

Wyniki pokazują, że najbardziej popularnymi miejscami docelowymi wśród podróżujących internautów były kraje Afryki (44 proc.) i Azji (37 proc.). Kontynenty te były również najczęściej wymieniane przez tych, którzy dopiero planują wyjazd – odpowiednio 38 proc. i 34 proc. wskazań.

>> Czytaj też: Podróże zagraniczne z kartą w portfelu

Sonda
Czy wybierając się w podróż do innego kraju, boisz się o swoje zdrowie?
  • tak
  • nie
  • nie podróżuję do innych krajów
wyniki  komentarze

Najpopularniejszymi źródłami informacji na temat zagrożenia zdrowia w trakcie wyjazdu są wciąż: internet, zwłaszcza portale i serwisy turystyczne, blogi prowadzone przez podróżników, a także strony biur podróży. Respondentów pytano również, czy przed wyjazdem w mniej popularne rejony świata wykupują ubezpieczenia turystyczne. Blisko trzech na czterech (73 proc.) badanych podróżników, którzy w ciągu ostatnich 3 lat odwiedzili nietypowe regiony świata, deklarowało, że nabyli ubezpieczenie podróżne.

Badanie jest źródłem informacji na temat profilu społeczno-demograficznego podróżnych, ale również na temat czynników wpływających na wybór destynacji turystycznych oraz sposobu organizacji wyjazdu.

Raport „Podróżnicy online” powstał na podstawie badania zrealizowanego od 13 kwietnia do 19 maja 2011 r.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *