Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Grupa eholiday.pl wchodzi na rynek zakupów grupowych

10-07-2011, 17:38

Serwis eholiday.pl otwiera platformę zakupów grupowych oferującą wyłącznie usługi noclegowe. Nowe miejsce ma przyciągnąć nie tylko klientów, ale także mniejsze firmy hotelarskie.

konto firmowe

reklama


Sonda
Korzystasz z serwisów zakupów grupowych?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Tym, co ma wyróżniać projekt Grupy eholiday.pl na tle pozostałych serwisów oferujących zakupy grupowe, jest koncentracja tylko i wyłącznie na usługach noclegowych. Internauci na stronach platformy okazje.eholiday.pl nie znajdą zniżek na usługi kosmetyczne czy gastronomiczne. Ma to ułatwić korzystanie z serwisu i wpłynąć na jego przejrzystość, zarówno dla internautów szukających okazji, jak i dla partnerów - właścicieli obiektów noclegowych.

Atutem platformy zakupowej serwisu eholiday.pl będzie między innymi zasięg. Z zasobów serwisu eholiday.pl miesięcznie korzysta około miliona unikalnych użytkowników, a w bazie miejsc noclegowych jest ponad 25 tysięcy zweryfikowanych obiektów. Wśród ofert, które znajdą się na platformie, będą tylko sprawdzone i konkurencyjne cenowo okazje noclegowe.

>> Czytaj też: Zakupy masowe, czyli Facebook Deals niedługo w Polsce

Ruszają zakupy grupowe na eholiday.pl
fot. - Ruszają zakupy grupowe na eholiday.pl
- Po pierwsze nasza oferta dotyczy tylko miejsc noclegowych. Użytkownik wchodząc na okazje.eholiday.pl, doskonale wie, czego szuka. Po drugie mamy jedną z największych w Polsce sprawdzonych baz miejsc noclegowych. Współpracujemy na bieżąco z kilkoma tysiącami właścicieli lub menadżerów obiektów noclegowych, więc ofert w naszym serwisie nie powinno zabraknąć. Warto podkreślić, że to szansa także dla mniejszych pensjonatów i kwater, dla których taka forma promocji była do tej pory niedostępna - mówi Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl.

Jak zapewniają twórcy, serwis nie pobiera opłat za wystawienie oferty, a jedynie prowizję od sprzedanych usług. Z partnerami ustalane są też indywidualnie takie elementy oferty, jak minimalna i maksymalna liczba kuponów, wysokość rabatu, a także możliwe terminy rezerwacji. Nie ma też wymogu podpisywania umów na wyłączność.

Serwis dostępny jest pod adresem: okazje.eholiday.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *