Google jest w stanie zapłacić bardzo wiele, by umocnić swoją pozycję na rynku reklamy w internecie.
reklama
Korporacja z Mountain View ogłosiła niedawno, że popularne narzędzie Google Analytics czekają interesujące nowości. Usprawnienia dla wydawców muszą jednak iść w parze z coraz ciekawszą ofertą reklamową.
Serwis TechCrunch donosi, że Google kupiło 4-letnią firmę AdMeld za niebagatelną sumę 400 mln dolarów. AdMeld przeznaczony jest dla właścicieli większych witryn, którym ułatwia odnalezienie najciekawszych kanałów przychodów, pośredniczy zatem między sieciami reklamowymi a klientami bezpośrednimi.
Nowy nabytek Google ma na swoim koncie obsługę reklamową witryn takich, jak IDG TechNertowk, Fox News, Discocery Communications czy Answers.com, a łącznie obsługuje ponad pół tysiąca wydawców.
Jak zauważa serwis AllThingsD, dzięki zakupowi AdMeld Google będzie mogło jeszcze bardziej poszerzyć swoją ofertę dla wydawców, w tym na pewno rozbudować narzędzia takie, jak Analytcs, AdWords czy DoubleClick.
Bez wątpienia istotna była również kadra AdMeld, na której czele stoi były szef MySpace Michael Barrett. Choć strony na razie nie komentują transakcji, już teraz zadowolenie wyrażają wcześniejsi inwestorzy, którzy łącznie wyłożyli na funkcjonowanie firmy 30 mln dolarów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|