Sprzedaż gry „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” przekroczyła oczekiwania producenta - w ciągu pierwszych trzech dni po premierze nabyło ją 56 tys. polskich graczy. Pierwsza część w takim samym czasie sprzedała się w liczbie 35 tys. egzemplarzy.
To wynik znacznie lepszy od zakładanego. Dotychczas informowaliśmy, że chcemy, aby sprzedaż Wiedźmina 2 PC była minimum 30% wyższa od sprzedaży poprzedniej części. Okazuje się, że w ciągu pierwszych trzech dni sprzedaży w Polsce jest ona o 60% wyższa - cieszy się Adam Kiciński, prezes firmy Optimus S.A., która niebawem zmieni swoją nazwę na CD Projekt.
Sygnały od zagranicznych dystrybutorów wskazują, że sprzedaż gry na głównych światowych rynkach również idzie lepiej, niż oczekiwał Optimus przed premierą. Gra została dobrze przyjęta przez media i klientów. Według serwisu metacritic.com średnia ze wszystkich jej recenzji na świecie wynosi 92 na 100 punktów, wysoka jest także ocena użytkowników (9.0). Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem, ale Wiedźmin to światowy produkt i ponad 80% jego sprzedaży odbywa się poza naszym krajem - tłumaczy Kiciński.
Warto przypomnieć, że firma uruchomiła specjalny program „DLC 4 Free” promujący legalnych nabywców Wiedźmina 2. W ramach tego programu każdy zarejestrowany klient otrzyma za darmo specjalne dodatki DLC. Pierwszy z nich „Kłopoty z Trollem” jest już dostępny do pobrania.
W tym tygodniu ma też pojawić się patch do gry oznaczony jako 1.1. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, by uchronić graczy przed komplikacjami, jednak ze względu na mnogość dostępnych konfiguracji komputerów PC musimy dołożyć dodatkowych starań, by zapewnić wszystkim użytkownikom komfortową rozgrywkę w Wiedźmina 2 - wyjaśnia szef projektu Adam Badowski.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|