Niezwykle popularna w sieci piosenkarka zdecydowała się pomóc w promowaniu przeglądarki Google.
Jak informowaliśmy niedawno, Lady Gagę śledzi na Twitterze już ponad 10 mln ludzi, a jedyną osobą, która ma szanse zbliżyć się w najbliższej przyszłości do podobnego wyniku, jest Justin Bieber.
Google postanowiło wykorzystać ten potencjał i zatrudniło piosenkarkę w reklamie swojej przeglądarki. Nie jest to jednak standardowy klip, a w większej części wideo zmontowane z nagrań użytkowników, którzy przesyłali do YouTube odpowiedzi na teledysk "Edge of Glory".
Całość ma się wpisywać w hasło promocyjne Chrome: sieć jest tym, co z nią zrobisz. Choć gwiazda rzeczywiście ma duży wpływ na społeczność i w reklamie publikuje m.in. wpisy na Twitterze, sam teledysk nie zebrał zbyt ciepłych komentarzy.
Jak zauważa serwis Engadget, by wideo się spodobało, należy się wyzbyć poczucia wstydu za całą ludzkość. Całość można zobaczyć poniżej:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|