Serwis Ruszaj.pl to kolejny gracz na polskim rynku zakupów grupowych. Niedługo zacznie się robić ciasno i trzeba będzie walczyć o firmy i klientów.
reklama
Nowy portal zakupów grupowych działa w nieco inny sposób niż pozostali gracze. W pierwszej kolejności oferuje vouchery na produkty oraz usługi dla kobiet. Później powstanie serwis dla mężczyzn oraz specjalna strona poświęcona turystyce.
- Ruszaj.pl jest projektem, który - przy ostrożnej i mądrej egzekucji - powinien w ciągu 3 lat istotnie zaznaczyć się w wyniku Grupy o2. Jednocześnie projekt nie zamyka nas na bliską współpracę z partnerami zewnętrznymi przy identycznych projektach, dla których równolegle budujemy dedykowane rozwiązania służące nieuciążliwej dystrybucji kuponów zniżkowych – mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2 Sp. z o.o.
Serwis reklamuje się, że posiada w swojej ofercie zniżki do 90%, tymczasem już drugiego dnia oferta sięga oszczędności rzędu 30% na kosmetyki. W przypadku ofert dla mężczyzn, - jak wynika z danych na stronie Ruszaj.pl - zniżki mają być do 67%.
Ruszaj.pl może mieć nieco łatwiejszy start niż pozostałe serwisy. Znana marka portalu o2 może przyciągnąć do zakupów grupowych użytkowników serwisów Grupy o2. Niedługo jednak będą samotni, ponieważ - jak wynika z nieoficjalnych informacji - do gry mają się przyłączyć Onet.pl i Agora.
Serwis dostępny jest pod adresem: www.ruszaj.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*