Specjalna aplikacja dla użytkowników Neostrady i iDSL ma rozwiązywać najczęstsze problemy i pomagać w rozwiązaniu tych najtrudniejszych.
Zainstalowana aplikacja Asystent działa w tle, monitorując stan usługi. Gdy wystąpi nieprawidłowość w działaniu Neostrady lub iDSL, wyświetli się komunikat mający pomóc w rozwiązaniu problemu.
Program ma pomagać m.in. w konfiguracji sieci Wi-Fi, dial-up oraz wyświetlić instrukcje. W skrajnych przypadkach program przedstawi kod błędu, który będzie można podać, kontaktując się z pomocą techniczną na infolinii Telekomunikacji Polskiej.
Asystent jest bezpłatny i działa z Windows XP (Internet Explorer 6 lub nowszy), Vista (IE 7 lub nowszy) oraz Windows 7 (32- i 64-bit) z IE 8. Program nie obsługuje przeglądarki Internet Explorer 9 ani alternatywnych.
Aplikację można pobrać ze strony: www.tp.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|