Niższa cena czytnika od Amazona zachęciła wielu internautów do zakupów.
reklama
Kilka tygodni temu Amazon wprowadził do sprzedaży tańszą o 25 dol. wersję swojego czytnika Kindle, która jednak wyposażona jest w reklamy. Okazuje się, że był to bardzo dobry krok.
Na liście bestsellerów w dziale elektroniki sklepu Amazon Kindle z reklamami zajmuje pierwszą pozycję. Wygląda więc na to, że nienachalne reklamy, które do tego nie wyświetlają się nigdy podczas czytania, zupełnie nie przeszkadzają użytkownikom.
Jak zauważa Business Insider, jest to dowód na to, że klienci wcale nie mają tak dużej alergii na reklamy, jak mogłoby się wydawać. Również niewielka oszczędność 25 dol. okazuje się dla wielu bardzo istotna, choć początkowo sceptycy twierdzili, że jest to marginalna różnica, która nie będzie miała większego wpływu na wybór klientów.
Przede wszystkim widać jednak, że cena ma znaczenie, nawet jeśli wpływa na pogorszenie jakości produktu. Z drugiej strony, podobnie jak w przypadku innych urządzeń przenośnych, również dla Kindle przygotowano jailbreaka, z pomocą którego pozbycie się reklam prawdopodobnie nie będzie zbyt trudne.
Tańsza wersja czytnika Kindle z reklamami dostępna jest tylko dla klientów ze Stanów Zjednoczonych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|